loading...
نقاش خبر
شما هم میتونید

شما هم میتونید کاریکاتور یا نقاشی در سایت بزارید

در صورت خوب بودن کاریکاتور در سایت گزاشته میشود

انجمن

کانال تلگرامی نقاش خبر
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی ذاکری بازدید : 113 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی و صاحب نظریه شلوار جین است .

او از مخالفین سرسخت دستیابی ایران به انرژی هسته‌ای است.

او می گوید در ایران آزادی نیست چون مردمش شلوار جین نمی پوشند و موسقی غربی گوش نمی دهند .

محمد مهدی ذاکری بازدید : 121 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

هرگاه آمریکا دست از دروغگویی و آدم‌کشی بردارد، شعار مرگ بر آمریکا نخواهیم داد .

اما در حال حاضر آمریکا شیطان بزرگ است و در حال قتل و غارت و چپاول ملتها،

پس همه با هم میگوییم مــــرگ بـــر آمــریـــکا

محمد مهدی ذاکری بازدید : 129 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

رئیس جمهور فرانسه برای خود شیرینی در برابر اربابان صهیونیستی خود

از فعالیتهای سیاسی ایران ابراز نگرانی کرد و برای توافق بر سر مسئله ی

هسته ای ایران ۴ شرط احمقانه گذاشته است .

با این اوصاف حمایت لابی صهیونیستی در انتخابات آتی فرانسه از او حتمی است.

محمد مهدی ذاکری بازدید : 107 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

دانشجویان اصیل، روحیه استکبار ستیزی را سرلوحه  خود قرار می دهند و این مسیر

همیشه تداوم داشته است. استکبار ستیزی از بطن اسلام برخاسته است و مربوط

به دوران امروزی نیست بلکه از مهمترین اهداف ائمه اطهار علیه السلام، مقابله با استکبار بوده است.

دانشجو مؤذن جامعه است، اگر خواب بماند نماز امت قضا می شود / شهید بهشتی

محمد مهدی ذاکری بازدید : 102 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

به گزارش علمی سایت جنگ نرم روند نزولی جمعیت در سالهای اخیر و عدم توجه جدی به این تهدید، نگرانی را برای آینده جامعه به وجود آورده است که عدم توجه و برنامه ریزی روی آن آثار زیانباری را به دنبال خواهد داشت. شرایط امروز جامعه طوری است که نیازمند یک همت عالی خصوصا از نوع معنوی است. ترس و نگرانی از مشکلات مالی معمولا مهمترین بهانه ای است که چه در امر ازدواج و چه در فرزند دار شدن و ... باعث عقب نشینی می شود. این در حالی است که در یک جمله می توان این گونه گفت که روزی فعلی ما از جایی رسیده است که توصیه به ازدواج و افزایش نسل  از جانبش بوده است.

از نگاه اجتماعی به این جریان هم باید گفت: اگر تعدادِ فرزندان همین طور کمتر شود، بسیارى از احکامِ خدا، از جمله احکامِ دینى و اخلاقى از میان می روند. دیگر جایى حتى براى صله رحم هم نمی‏ماند که این همه درباره آن سفارش شده است.  دیگر لذتِ نشستنِ با خویشان و اقوام و ارحام از میان مى‏رود. حال آنکه بالاترین لذتِ این دنیا که خدا از آن راضى است و برکتِ زندگى را در آن قرار داده، نشستن و برخاستن با خویشان و اقوام است. بنابراین بهتر است کسالت و تنبلى و بى همتی خودمان را در تربیت فرزندان و انجامِ واجبات، بپذیریم و برای جبران این کاستی برنامه ریزی و تلاش داشته باشیم.

محمد مهدی ذاکری بازدید : 109 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان این مطلب که باید زمینه حضور مردم در دفاع از انقلاب توسط مسئولان فراهم شود که البته اوج این حضور در مراسم ۲۲ بهمن است، تأکید کرد: هر حرکتی که حضور مردم را کم کند ضدانقلابی است.

حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با حضور در خبرگزاری تسنیم، به تبیین اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن پرداخت و با بیان اینکه در دهه فجر، انقلاب اسلامی شکل گرفت، به شاخص‌های انقلاب که از سوی امام(ره) تبیین شده است، اشاره کرد و گفت: امام خمینی تعابیری را درباره اسلام و انقلاب به کار برده‌اند. ایشان فرمودند: "اسلام پابرهنگان و اسلامی که یک روز شرق و غرب را به خاک مذلت می‌نشاند"، ایشان دشمنان اسلام ناب را نیز قدرت‌مندان و ثروت‌مندان حیله‌گر و زرندوزان بی‌هنر دانستند.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای بازخوانی نگاه امام به اسلام است، این پرسش را مطرح کرد: "امام به اسلام چه نگاهی داشت"؟ براساس نگاهی که امام به اسلام داشت مردم به صحنه آمدند و جان‌فشانی کردند و براساس نگاه دیگران نیامدند، بنابراین باید نگاه امام(ره) را تبیین‌ کنیم.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: متأسفانه یک عده‌ای پرچم خط امام را بالای سرشان گرفته‌اند اما در واقع درست نقطه مقابل خط امام و رهبری عمل می‌کنند، مثل وهابی‌ها که پرچم لَا إِلهَ إِلَّا اللّه بالای سرشان است ولی درست به‌خلاف لَا إِلهَ إِلَّا اللّه عمل می‌کنند، از این رو باید برای مردم تفهیم کنیم و شاخص ارائه دهیم تا هرکس چنین شاخص‌هایی را دارد در جبهه اسلام آمریکایی و هرکس آن یکی شاخص‌ها را دارد در جبهه اسلام ناب است، بنابراین باید شاخص‌سازی کنیم.

حجت الاسلام تویسرکانی در ادامه درباره اهمیت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و اینکه چرا جمهوری اسلامی ایران روی حضور مردم تأکید دارد، اظهار داشت: اقتدار جمهوری اسلامی به قدرت نرم است و یکی از مؤلفه‌های قدرت نرم حضور مردم است، به همین جهت هرچقدر حضور مردم شکوه بیشتری داشته باشد قدرت نرم جمهوری اسلامی افزایش پیدا می‌کند.

"آقا فرمودند: بزرگ‌ترین معروف ایجاد امید در مردم و بزرگ‌ترین منکر مأیوس کردن دل‌های امیدوار است، فلذا کسی که عاشق و دوست‌دار جمهوری اسلامی است و می‌خواهد جمهوری اسلامی استمرار و بقا پیدا کند و ضریب نفوذش بالا برود، باید زمینه حضور مردم را فراهم کند".

وی با اشاره به توزیع سبد کالا افزود: همین بحث سبد کالا که قبل از دهه فجر پخش شد، اگر بخواهیم بدبینانه به آن نگاه کنیم باید بگویم می‌خواست روی حضور مردم تأثیر بگذارد، از این رو به‌اسم دفاع از فقر این حرکت را انجام دادند که مردم احساس حقارت کنند و خطای بزرگی بود و نباید از آن به‌سادگی گذشت.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان این مطلب که باید زمینه حضور مردم در دفاع از انقلاب توسط مسئولان فراهم شود که البته اوج این حضور در مراسم ۲۲ بهمن است، تأکید کرد: هر حرکتی که حضور مردم را کم کند، ضدانقلابی است.

محمد مهدی ذاکری بازدید : 180 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

یکی از شیوه های جنگی، جنگ نرم است که جنگ روانی شاخه ای از آن به شمار می آید. درجنگ نرم، به جای ابزارهای جنگی متعارف چون توپ و تانک، از ابزارهای فرهنگیتاثیرگذار بر فکر واندیشه و عواطف و احساسات انسانی بهره گرفته میشود.

 

 

 

با نگاهی به جریان شناسی جنگ نرم می توان گفت که این شیوه جنگی، از دیرباز مورد استفاده قرار گرفته و همواره از سوی انسان ها در جنگ ها به عنوان یک ساز و کار موثر مورد توجه بوده است. تنها تفاوتی که می توان در میان جنگ های نرم در دوران گذشته و عصر معاصر یافت، تفاوت در ابزارها و روشهای آن است و اصولا بهره گیری از هر نوع ابزاری در جنگ نرم بر این پایه و محور قرار می گیرد که بر اندیشه و احساسات مخاطب تاثیرگذاشته و او را مرعوب خود سازد و بی آن که واکنشی از خود نشان دهد، تسلیم دشمن شده و یا در مسیر خواسته های او گام بردارد.

 

 

 

براساس این فرضیه می توان به سراغ آموزه های قرآنی رفت و تحلیل قرآن را از جنگ نرم و مسایل و مباحث مربوط به آن را استخراج کرد. نویسنده در این مطلب با توجه به چنین پیش فرضی به سراغ آیات قرآنی رفته تا نگرش قرآن را در این موضوع ارائه دهد. با هم این مطلب را از نظر می گذرانیم.

بقیه در ادامه ی مطلب ... 

 

تعداد صفحات : 73

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما جذابیت کدام در سایت بیشتر است؟
    الکسا
    Alexa Certified Traffic Ranking for painter-news.ir
    آمار سایت
  • کل مطالب : 579
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 1,887
  • بازدید سال : 15,786
  • بازدید کلی : 131,382
  • نویسنده
    محمد مهدی ذاکری
    درباره ی نقاش خبر

    نقاش خبر

    نقاش خبر وبسایتی که از اواخر سال 92 شروع به کار کرد.

    اوایل به نام جنگ نرم کار خود را آغاز نمود با دامین jangn.ir ولی بعد از یک سال نام خود را به نقاش خبرو با دامنه painter-news.ir تغییر داد.

    نقاش خبر وبساتی است که خبر ها را به صورت کاریکاتور نمایش میدهد و این کار بسیار جذاب و زیباست.

    برای حمایت از ما +1 بدهید

    برچسب ها

    نقاش خبر. نقاش خبر.نقاش خبر.نقاش خبر.اخبار به صورت کاریکاتور . کاریکاتور. نقاش خبر.کارتون.خبر.کاریکاتور.نقاش.اخبار .کاریکاتور.کاریکاتور.نقاش خبر . نقاش خبر.نقاش خبر .

    نقاش خبر.اخبار به صورت کاریکاتور. کاریکاتور. نقاش خبر.کارتون .خبر.کاریکاتور.نقاش

     .اخبار.کاریکاتور.کاریکاتور