loading...
نقاش خبر
شما هم میتونید

شما هم میتونید کاریکاتور یا نقاشی در سایت بزارید

در صورت خوب بودن کاریکاتور در سایت گزاشته میشود

انجمن

کانال تلگرامی نقاش خبر
آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی ذاکری بازدید : 399 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)

در حالی که علیرغم مشکلات جدی مسکن مهر، فشار حامیان دولت قبل به دولت مبنی بر سرعت بخشیدن به این طرح ادامه دارد، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: بیش از 100 هزار واحد مسکن مهر در کشور متقاضی ندارد!

محمد مهدی ذاکری بازدید : 187 چهارشنبه 23 دی 1394 نظرات (0)

بلندترین مجموعه تلویزیونی سیما با عنوان "کیمیا" این شب ها نه تنها تا حدودی مردم را با تلویزیون آشتی داده بلکه توانسته در حد خود تاریخ معاصر را در قالب یک داستان اجتماعی روایت کند هرچند که با انتقادهای زیادی هم روبرو شده است.

محمد مهدی ذاکری بازدید : 137 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

عملکرد ضعیف تیم ملی والیبال در جام جهانی ژاپن با واکنش کارشناسان و هواداران روبرو شده است؛ ناکامی که عده ای کواچ را مقصر آن می‌دانند و عده ای هم عملکرد بد بازیکنان را...در این میان مدتی است شایعه شده عده ای در تیم ملی نمی خواهند والیبال ایران با کواچ نتیجه بگیرد!

محمد مهدی ذاکری بازدید : 111 دوشنبه 30 شهریور 1394 نظرات (0)

وزیر راه درباره امکان فراهم شدن شرایط لیزینگ هواپیما در ایران گفته: استفاده از روش‌های نوین برای تامین هواپیماهای جدید که لیزینگ نیز جزیی از آن به حساب می‌آید، برای ما اهمیت دارد.

محمد مهدی ذاکری بازدید : 113 چهارشنبه 25 شهریور 1394 نظرات (0)

روزنامه شرق در صفحه اول خود با انتشار گزارشی در خصوص امضای توافق ایران با ترکیه در زمان جلیلی و احمدی نژاد، کاریکاتور احمدی نژاد، متکی و اردوغان را منتشر کرد. شرق نوشت: ٢٧ اردیبهشت ١٣٨٩، محمود احمدی‌نژاد در حاشیه اجلاس گروه ١٥، میزبان «لولاداسیلوا» و «رجب طیب اردوغان» سران برزیل و ترکیه بود و بعد از نشست سه‌جانبه آنها، وزرای خارجه سه کشور بیانیه‌ای با هم امضا کردند که مهم‌ترین بند این بیانیه این بود که «هزارو ٢٠٠ کیلوگرم سوخت اورانیوم کمتر غنی‌‌شده به‌صورت امانت به ترکیه منتقل می‌شود، در مقابل گروه وین متعهد می‌شود ١٢٠ کیلوگرم سوخت مورد نیاز رآکتور تهران را به ایران تحویل دهد». گروه وین مرکب از کشورهای روسیه، فرانسه، آمریکا و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بود. این بیانیه هرگز از مرحله امضا فراتر نرفت. کمتر از یک‌ماه بعد از این بیانیه بود که ششمین و سخت‌ترین قطع‌نامه شورای امنیت علیه ایران تصویب شد؛ قطع‌نامه ١٩٢٩ که اجازه بازرسی تمام محموله‌های هوایی و دریایی (حتی در دریاهای آزاد) به مقصد ایران و از مقصد ایران را صادر می‌کرد. اضافه بر این «ممنوعیت فروش سلاح‌های نظامی به ایران»، «تحریم سپاه پاسداران و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران» و موارد متعدد دیگری در آن گنجانده شد. فردای روزی که بیانیه تهران امضا شد، روزنامه کیهان در گزارشی جانبدارانه در مورد این بیانیه نوشت: «بار دیگر اقتدار و هوشمندی جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان کشیده شد».

محمد مهدی ذاکری بازدید : 293 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)

نیلوفر اردلان، ملی‌پوش باسابقه فوتبال ایران و خانم گل بازیهای کشورهای اسلامی، بدلیل مخالفت همسرش با خروج او از کشور، بازی در تیم ملی برای اولین حضور در جام ملت های آسیایی را از دست داد.

محمد مهدی ذاکری بازدید : 165 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)

روزنامه قانون در صفحه اول خود با انتشار گزارشی درباره بررسی فرجام در مجلس، کارتونی از مقاومت رییس مجلس همراه با دو تن از اعضای تیم مذاکره کننده دولت در مقابل غلتک عبور از سند برجام درج کرده است.

محمد مهدی ذاکری بازدید : 131 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

نیروهای امدادرسانی عربستان سعودی اعلام کردند آمار کشته شدگان حادثه روز گذشته سقوط جرثقیل در بیت الله الحرام دست کم به 107 نفر رسید و 238 نفر نیز زخمی رسید.

برای دیدن فیلم و توضیحات بیشتر اخبار کلیک کنید

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما جذابیت کدام در سایت بیشتر است؟
    الکسا
    Alexa Certified Traffic Ranking for painter-news.ir
    آمار سایت
  • کل مطالب : 579
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 1,828
  • بازدید سال : 15,727
  • بازدید کلی : 131,323
  • نویسنده
    محمد مهدی ذاکری
    درباره ی نقاش خبر

    نقاش خبر

    نقاش خبر وبسایتی که از اواخر سال 92 شروع به کار کرد.

    اوایل به نام جنگ نرم کار خود را آغاز نمود با دامین jangn.ir ولی بعد از یک سال نام خود را به نقاش خبرو با دامنه painter-news.ir تغییر داد.

    نقاش خبر وبساتی است که خبر ها را به صورت کاریکاتور نمایش میدهد و این کار بسیار جذاب و زیباست.

    برای حمایت از ما +1 بدهید

    برچسب ها

    نقاش خبر. نقاش خبر.نقاش خبر.نقاش خبر.اخبار به صورت کاریکاتور . کاریکاتور. نقاش خبر.کارتون.خبر.کاریکاتور.نقاش.اخبار .کاریکاتور.کاریکاتور.نقاش خبر . نقاش خبر.نقاش خبر .

    نقاش خبر.اخبار به صورت کاریکاتور. کاریکاتور. نقاش خبر.کارتون .خبر.کاریکاتور.نقاش

     .اخبار.کاریکاتور.کاریکاتور